Cuatro parejas disputarán el Torneo de Remonte Profesional de Azpeitia de E·Remonte durante todos los viernes de noviembre

Atzo arratsaldean, E·Remonte Iruña, S.L. eta Azpeitiko Udalak, udala beran, 2022ko Azpeitiko Erremonte Profesionaleko Txapelketa aurkeztu zuten.
Aurkezpenean, Agustín Lizarralde (Azpeitiko zinegotzia) eta Josemi Leache (E·Remonte Iruña, S.L. enpresaren baztike) egondu ziren. También han estado presentes Zeberio II, Ion, Matxin III eta Agirrezabala, txapelktean lau erremontista gipuzkoarrak parte hartuko dute, bertan agondu ziren ere.

Txapelketa, sailkapen ligaxka batek eta finalak osatuko dute. Txapelketa jokatuko duten lau bikoteak izango dira aurrez aurre: Zeberio II-Saldias, Matxin III-Otano, Uterga-Agirrezabala eta Jabalera-Ion. Ligaxkan puntuaziorik onena lortzen duten bi bikoteek zuzenean jokatuko dute finala. Ligaxka azaroaren 4an hasiko da (22,00etan), eta gainerako partidak bezala Azpeitiko Izarraitz pilotalekuan jokatuko da. Ligaxkako beste bi jardunaldiak 11 eta 18/11 ostiraletan jokatuko dira, ordu berean.

Azken jardunaldia azaroaren 25ean jokatuko da, 22,00etan, eta bi partida jokatuko dira. Lehenengoa hirugarren eta laugarren posturako, eta ondoren final handia.
Puntuazio-sistema ohikoa izango da

Irabazitako partida: 4 puntu
33 edo 34 tantotan galdutako partida: 2 puntu
31 edo 32 tantotan galdutako partida: 1 puntu
30 tantotan edo gutxiagotan galdutako partida: 0 puntu
Eguneko sarrerak 10 eurotan egongo dira salgai, eta abonua 30 eurotan.

Cartel oficial del Torneo de Remonte Profesional de Azpeitia

E·Remonte Iruña, S.L. y el Ayto. de Azpeitia presentaron ayer tarde, en el propio ayuntamiento, el Torneo de Remonte Profesional de Azpeitia 2022. A la presentación han acudido: Agustín Lizarralde (concejal de Azpeitia) y Josemi Leache (socio fundador de E·Remonte Iruña, S.L.). También han estado presentes
Zeberio II, Ion, Matxin III y Agirrezabala, los cuatro remontistas que disputarán el torneo.

El torneo se compondrá de una liguilla clasificatoria y de la final. La liguilla clasificatoria enfrentará entre sí a las cuatro parejas: Zeberio II-Saldias, Matxin III-Otano, Uterga-Agirrezabala y Jabalera-Ion. Las dos parejas que mejor puntuación logren en la liguilla jugarán directamente la final.

La liguilla comenzará el viernes 04/11 (22,00 horas), y como el resto del torneo se disputará en el frontón Izarraitz de Azpeitia. Las otras dos jornadas de la liguilla se jugarán los viernes 11 y 18/11 a la misma hora. La última jornada que se disputará el viernes 25/11, también a las 22 horas, albergará
dos partidos. El primero para el tercer y cuarto puesto, y a continuación la gran final.

El sistema de puntuación será el habitual:
Partido ganado: 4 puntos
Partido perdido en 33 o 34 tantos: 2 puntos
Partido perdido en 31 o 32 tantos: 1 punto
Partido perdido en 30 o menos tantos: 0 puntos

Habrá entradas diarias al precio de 10 euros, y un abono para todo el torneo al precio de 30 euros.

LIGUILLA TORNEO PROFESIONAL DE AZPEITIA

1ª jornada. Viernes 4 de noviembre, 22.00 horas