2021-05-01

Recta final en el campeonato de remonte aficionados de Doneztebe

Recta final en el campeonato de remonte aficionados de Doneztebe✍ERREMONTEA: FINALERDIETAKO AZKEN BIKOTE SAILKATUA BIHAR ERABAKIKO DA ✍REMONTE: MAÑANA SE CONOCERÁN LOS ÚLTIMOS SEMIFINALISTAS ⚾️ORTZIRALA, DONEZTEBEN: Pikabea – Mitxeo 35 Adei Baztan 32 ⚾️ LARUNBATA, DONEZTEBEN: 1.Partidua: Pikabea – Mitxeo 29 Martixpe – Segura 35 2.Partidua: Maylin II – Otxandorena 35 Adei – Baztan 20 👉Emaitza hauen ondotik, sailkapeneko lehendabiziko hiru bikoteak jadanik sailkatuak daude, eta azkeneko plaza biharko partiduan erabakiko da. Belarra – Markel bikoteak finalaurrekoetarako txartela lortzeko 32 tantu egitea nahikoa izanen du. 👉Después de estos resultados, las tres primeras parejas de la clasificación, ya están clasificadas para las semifinales, y la cuarta pareja se decidirá en el partido que se jugará mañana. La pareja formada por Belarra – Markel en el caso que consiga 32 tantos ya estará clasificada.